maandag 1 mei 2017

Stampin' Up! Eastern Palace Suite

Hi!

Wat is er een hoop gebeurd sinds de laatste post.... OnStage, nieuwe producten bestellen, werken met de nieuwste producten die gaan uitkomen per 1 juni.... kortom... teveel om op te noemen!

Wie mij via Facebook en/of Instagram volgt, heeft al wat kleine sneakpeeks voorbij zien komen, ook van nieuwe producten.

Vandaag dus weer een kaartje op mijn blog en daar zit nogal een verhaal achter (wat je dus wellicht al op mijn facebook hebt gelezen).



Van 1-31 mei is deze geweldige Eastern Palace Suite bij mij te bestellen, inclusief 3 nieuwe InColors! Dit als voorproefje op de nieuwe catalogus die per 1 juni ingaat.
Wil je ook dit geweldige pakket?
Deze zal leverbaar zijn in 2 versies én indien je de versie met de framelits aanschaft, mag je GRATIS op mijn exclusieve Eastern Palace Suite-workshop komen op vrijdag 26 mei van 19.30-22.00 om een aantal prachtige kaarten en een kaartendoosje te maken.
Indien je deze avond niet in de gelegenheid bent om te komen, ontvang je de workshopinstructies bij jouw pakket. Je kunt het pakket dan bij mij ophalen of laten verzenden.
Bestel jouw pakket voor vrijdag 19 mei, zodat deze op 26 mei voor jou klaar ligt, inclusief de nieuwe 2017-2018 catalogus!
Mail naar stempelkeuken@gmail.com

Deze Suite is een speciale aanbieding en zal na 1 juni niet meer gelden. De producten kun je per 1 juni wel los van elkaar bestellen.



Dus vanaf vandaag kun je jouw bundel bij mij bestellen. En zoals hierboven al is beschreven, ben je van harte welkom op mijn EXCLUSIEVE workshop op vrijdag 26 mei.

Natuurlijk kun je deze ook direct in mijn webwinkel aanschaffen (creditcard verplicht):

http://www2.stampinup.com/ECWeb/ProductDetails.aspx?productID=147196&dbwsdemoid=5012812





http://www2.stampinup.com/ECWeb/ProductDetails.aspx?productID=147209&dbwsdemoid=5012812




Nu terug naar het kaartje van vandaag :-)
Deze heb ik gemaakt met het cardstock, thinlits (stanzen) en tassel (dat kwastje) uit de "grote" bundel.
Ik ben vooral weg van de thinlits, want wat een mogelijkheden zijn daarmee te bedenken! Deze week zul je er een aantal voorbij zien komen.




http://stempelkeuken.blogspot.com/2017/05/stampin-up-eastern-palace-suite.html #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #workshop #wedding #bruiloft #bruiloftdecoratie #decorations #decoratie #kado #handmade #homemade #easternpalacesuite #stempelen #beautiful #papercrafting #creatief #create #creativity #creativityfound #snailmail #denhaag #thehague #zuidholland #westland #freshfig #tranquiletide #lemonlimetwist #gold #goud #glitter #kaartenmaken


Met 2 thinlits heb ik deze bloem gemaakt. En het leuke is dat deze niet helemaal uitsnijdt, maar gewoon vast blijft zitten aan het kaartje en je de randjes omhoog kunt krijgen. Helemaal leuk! :-)



http://stempelkeuken.blogspot.com/2017/05/stampin-up-eastern-palace-suite.html #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #workshop #wedding #bruiloft #bruiloftdecoratie #decorations #decoratie #kado #handmade #homemade #easternpalacesuite #stempelen #beautiful #papercrafting #creatief #create #creativity #creativityfound #snailmail #denhaag #thehague #zuidholland #westland #freshfig #tranquiletide #lemonlimetwist #gold #goud #glitter #kaartenmaken


Kortom...ik ben fan van deze Suite (hoewel ik eerlijkheidshalve moet zeggen dat ik heel erg twijfelde over de limegroen, maar toen ik zag hoe goed deze kleur bij andere kleuren past, ik toch wel overstag ben gegaan)!

Word jij ook fan hiervan? Dan kun je dus één van de onderstaande pakketten aanschaffen.



Bij onderstaande set krijg je toegang tot de EXCLUSIEVE workshop op vrijdag 26 mei:



Morgen weer verse inspiratie op dit blog. Zie ik je dan weer?? Gezellig!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten