maandag 17 juli 2017

Coffee Break Bundel - dag 1

Goedemorgen allemaal!

Het schijnt vandaag een heerlijke dag te moeten gaan worden, dus ben er maar eens vroeg bij :-)
Deze hele week kun je op mijn blog voorbeelden treffen met de "Coffee Break"-Suite, geweldig op elkaar afgestemde producten met een koffie-thema.

Hoewel ikzelf geen koffie drink, ben een theetante, vond ik deze bundel direct al een must-have, want..... ik houd wel erg van Starbucks (vooral de mint-tea en de heerlijke mozarella-pesto-basilicum panini's...yummy!! En dan niet te vergeten die Triple chocolate muffin!!). Ik kom daar dan ook graag en de bekers die je daar krijgt, met die kartonnen houder....dat zit dus allemaal in deze set! Top!! Dus ook indien je geen koffieliefhebber bent, is dit een geweldige set!

Vandaag een kaartje wat ik ook direct heb gecombineerd met een geweldige Nederlandse set: "De Mooiste Momenten", een set welke ik al heel vaak heb gebruikt.


De Stempelkeuken Coffee Break Bundel Mail voor meer info naar stempelkeuken@gmail.com Coffee Café, Coffee Café bundel, Coffee Cups Framelits, Coffee Break,Crumb Cake, Garden Green, Early Espresso, Stampin' Dimensionals


De Stempelkeuken Coffee Break Bundel Mail voor meer info naar stempelkeuken@gmail.com Coffee Café, Coffee Café bundel, Coffee Cups Framelits, Coffee Break,Crumb Cake, Garden Green, Early Espresso, Stampin' Dimensionals

Het patroonpapier zat ook in de juni Stempelkeuken Projectkit, een leuke kit voor EUR 6,- (excl. verzendkosten) met diverse materialen erin om leuke projecten te kunnen maken.

Iedere maand heb ik weer een nieuw thema/nieuwe suite centraal staan.
Mocht je interesse hebben, stuur een mailtje naar stempelkeuken@gmail.com

Ook kun je bij mij kleine verpakkingen aanschaffen van het DSP en lint.
Neem daarvoor een kijkje onder het kopje "Product Shares 2017-2018".

Bedankt voor het langskomen en ik zie je graag deze week nog vaker :-)


Tot slot nog alle gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten